Kontakt

Jesteśmy do Twojej dyspozycji:
poniedziałek - piątek:  9 - 17,
sobota: nieczynne 

Masz pytanie? Dzwoń!
tel: 22 - 299- 43 - 19
tel: 509 - 808 - 638
opłata za zwykłe połączenie w/g stawek operatora.

lub napisz e-mail:
sklep@lazienki-online.pl

Promocje
Duravit DuraSystem Standard  stelaż do WC h-1148mm WD1011000000
Duravit DuraSystem Standard stelaż do WC h-1148mm WD1011000000

1 085,00 zł

Cena regularna: 1 464,00 zł

Najniższa cena: 1 415,00 zł
szt
VILLEROY&BOCH Subway deska sedesowa wolnoopadająca, biała - weiss alpin 9M55S101
VILLEROY&BOCH Subway deska sedesowa wolnoopadająca, biała - weiss alpin 9M55S101

749,00 zł

Cena regularna: 1 167,00 zł

Najniższa cena: 1 167,00 zł
szt
GROHE Essence bateria wannowa ścienna, złoty połysk - cool sunrise 33624GL1
GROHE Essence bateria wannowa ścienna, złoty połysk - cool sunrise 33624GL1

1 028,00 zł

Cena regularna: 1 135,00 zł

Najniższa cena: 1 135,00 zł
szt
GROHE Rapid SL stelaż do miski podwieszanej zestaw 5:1, przycisk Skate Cosmopolitan biały 39448000
GROHE Rapid SL stelaż do miski podwieszanej zestaw 5:1, przycisk Skate Cosmopolitan biały 39448000

883,00 zł

Cena regularna: 1 015,00 zł

Najniższa cena: 1 015,00 zł
szt
GROHE Essence L-size bateria umywalkowa, z korkiem, warm sunset 32628DA1
GROHE Essence L-size bateria umywalkowa, z korkiem, warm sunset 32628DA1

904,00 zł

Cena regularna: 1 077,00 zł

Najniższa cena: 899,00 zł
szt
GROHE Essence New L-size bateria umywalkowa, z korkiem, cool sunrise 32628GL1
GROHE Essence New L-size bateria umywalkowa, z korkiem, cool sunrise 32628GL1

937,00 zł

Cena regularna: 1 077,00 zł

Najniższa cena: 899,00 zł
szt
GROHE Essence New S-size bateria umywalkowa, grafitowy szczotkowany - brushed hard graphite 23589AL1
GROHE Essence New S-size bateria umywalkowa, grafitowy szczotkowany - brushed hard graphite 23589AL1

700,00 zł

Cena regularna: 899,00 zł

Najniższa cena: 799,00 zł
szt
Duravit Luv umywalka nablatowa 50x35cm, biały połysk 0379500000
Duravit Luv umywalka nablatowa 50x35cm, biały połysk 0379500000

2 382,00 zł

Cena regularna: 2 647,00 zł

Najniższa cena: 2 647,00 zł
szt
Duravit Happy D.2 deska sedesowa wolnoopadająca, antracyt mat 006459.13.00
Duravit Happy D.2 deska sedesowa wolnoopadająca, antracyt mat 006459.13.00

899,00 zł

Cena regularna: 1 117,00 zł

Najniższa cena: 1 117,00 zł
szt
GROHE Essence New S-size bateria umywalkowa, miedziany błyszczący - warm sunset 23589DA1
GROHE Essence New S-size bateria umywalkowa, miedziany błyszczący - warm sunset 23589DA1

760,00 zł

Cena regularna: 844,00 zł

Najniższa cena: 844,00 zł
szt
Duravit Happy D.2 Rimless miska podwieszana 54x36,6cm antacyt mat 222209.89.00
Duravit Happy D.2 Rimless miska podwieszana 54x36,6cm antacyt mat 222209.89.00

1 835,00 zł

Cena regularna: 2 437,00 zł

Najniższa cena: 2 437,00 zł
szt
GROHE Essence L-size bateria umywalkowa, z korkiem, brushed hard graphite 32628AL1
GROHE Essence L-size bateria umywalkowa, z korkiem, brushed hard graphite 32628AL1

984,00 zł

Cena regularna: 1 154,00 zł

Najniższa cena: 984,00 zł
szt

 Sanswiss

Novellini Autoryzowany E-Partner

Reklamacje

REKLAMACJE 

Jak złożyć reklamację

Wszystkie reklamacje dotyczące produktów lub sklepu internetowego możesz złożyć:

  • pisemnie na adres: Jagiellońska 21/18, 05-120 Legionowo;
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@lazienki-online.pl.

Przesłanie lub zwrot produktu w ramach reklamacji może nastąpić na adres: ul. Jagiellońska 21/18, 05-120 Legionowo.

 

Co napisać w reklamacji

Zaleca się podanie w opisie reklamacji:

  • informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z umową;
  • żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy lub innego roszczenia; oraz
  • danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.

Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. W razie zmiany podanych danych kontaktowych przez składającego reklamację w trakcie rozpatrywania reklamacji zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Sprzedawcy.

Do reklamacji mogą zostać załączone przez składającego reklamację dowody (np. zdjęcia, dokumenty lub produkt) związane z przedmiotem reklamacji.

Możemy także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia), jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez nas.

 

Kiedy otrzymasz odpowiedź na reklamację

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.

 

Gdzie znajdziesz regulacje prawne dotyczące reklamacji

Podstawa i zakres odpowiedzialności za zgodność produktu z umową są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, Ustawie o Prawach Konsumenta oraz ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

Mamy dwa rodzaje odpowiedzialności za zgodność produktu z umową:

  • ustawową Sprzedawcy – jest to odpowiedzialność wynikająca z przepisów prawa, poniżej znajdziesz szczegółowe informacje, gdzie jest ona uregulowana, tej odpowiedzialności nie można wyłączyć w przypadku konsumentów;
  • umowną (np. gwarancja udzielana przez gwaranta) – jest to odpowiedzialność dodatkowa, ma zastosowanie w przypadku, gdy dany produkt jest objęty np. gwarancją. Gwarancja może być udzielona przez inny podmiot niż Sprzedawca (np. przez producenta). Szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności na podstawie gwarancji znajdziesz w karcie gwarancyjnej lub w innym miejscu dotyczącym udzielenia gwarancji;

Poniżej znajdziesz szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy na podstawie przepisów prawa - w zależności od rodzaju produktu (rzecz ruchoma, treść lub usługa cyfrowa) oraz w zależności od daty zawarcia umowy (do 2022 r., czy od 2023 r.) tutaj:

Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – rzeczy ruchomej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą do dnia 31. grudnia 2022 r. określają przepisy Kodeksu Cywilnego w brzmieniu obowiązującym do dnia 31. grudnia 2022 r., w szczególności art. 556-576 Kodeksu Cywilnego. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi produkt bez wad.

Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – rzeczy ruchomej (w tym rzeczy ruchomej z elementami cyfrowymi), z wyłączeniem jednak rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43a - 43g Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży.

Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – treści lub usługi cyfrowej lub rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. lub przed tym dniem, jeżeli dostarczanie takiego produktu miało nastąpić lub nastąpiło po tym dniu określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43h – 43q Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium