Informacja o urlopie

Szanowni Klienci.

W dniach 18 - 23 lipiec zaplanowaliśmy nasz urlop. W okresie tym sklep będzie nieczynny. Zamówienia złożone w tym okresie będą realizowane od 27 lipca.
Za utrudnienia przepraszamy.
Zespół lazienki-online.pl

Kontakt

Jesteśmy do Twojej dyspozycji:
poniedziałek - piątek:  9 - 17,
sobota: nieczynne 

Masz pytanie? Dzwoń!
tel: 22 - 299- 43 - 19
tel: 509 - 808 - 638
opłata za zwykłe połączenie w/g stawek operatora.

lub napisz e-mail:
sklep@lazienki-online.pl

Promocje
Kludi Bozz zestaw wannowy podtynkowy z napełnianiem KBW009
Kludi Bozz zestaw wannowy podtynkowy z napełnianiem KBW009
1 982,00 zł 1 678,00 zł
szt
HansGrohe Logis komplet wannowy podtynkowy 5205401ED
HansGrohe Logis komplet wannowy podtynkowy 5205401ED
1 698,00 zł 1 339,00 zł
szt
Kludi Bozz zestaw wannowy podtynkowy KBW008
Kludi Bozz zestaw wannowy podtynkowy KBW008
1 619,00 zł 1 395,00 zł
szt
Grohe Essence New bateria wannowa 4-otw.  hard graphite 19578A01
Grohe Essence New bateria wannowa 4-otw. hard graphite 19578A01
3 446,00 zł 3 159,00 zł
szt

 Sanswiss

Novellini Autoryzowany E-Partner

Gwarancja Actima

Gwarancja Actima

1. Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany i konserwowany produkt.
2. Jednym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu. Gwarancja obowiązuje wyłącznie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
3. Gwarancja na armaturę wynosi: 5 lat od daty zakupu. Gwarancja na głowice, węże, perlatory i przełączniki, odpływy z korkami, wynosi: 2 lata od daty zakupu, jednak warunkiem uznania gwarancji na w/w części jest ich okresowe: raz na kwartał, czyszczenie zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń w tym: osadu i/lub kamienia na głowicy baterii lub przełączniku skutkowało będzie odrzuceniem ewentualnej reklamacji.
4. Wady ujawnione w okresie gwarancji będą bezpłatnie usuwane w terminie 14 dni roboczych od daty dostarczenia produktu pod adres zakupu lub do
sklepu lub siedziby producenta. (po uzgodnieniu z producentem - możliwa jest także wysyłka). Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas trwania naprawy.
Reklamujący powinien dostarczyć lub wysłać produkt odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w czasie transportu.
5. W okresie gwarancyjnym wadliwy produkt zostanie bezpłatnie naprawiony lub wymieniony przez producenta na taki sam lub inny o bardzo zbliżonej wartości, wolny od wad.
6. Gwarancja nie obejmuje: .
- skutków samowolnych, dokonywanych przez użytkownika lub inne, nieupoważnione osoby napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych;
- uszkodzeń mechanicznych oraz chemicznych powłoki w tym wynikających z zastosowania środków żrących oraz ciernych;
- uszkodzeń powstałych w wyniku zastosowania niezgodnego z przeznaczeniem (reguluje to odpowiednia dla każdego rodzaju armatury norma);
- uszkodzeniami i niepoprawną pracą wynikającą z braku wymaganej konserwacji i pielęgnacji, w tym okresowego czyszczenia (odpowiedni rozdz. niniejszej instrukcji):
- uszkodzeń i niepoprawnej pracy wynikającej z nieprzestrzegania pozostałych punktów instrukcji montażu i obsługi.
7. Gwarant odpowiada do wysokości ceny produktu.

Zgłoszenia reklamacyjne należy składać za pośrednictwem punktu sprzedaży lub w przypadku braku takiej możliwości bezpośrednio do producenta. Więcej na www.excellent.com.pl.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl