Kontakt

Jesteśmy do Twojej dyspozycji:
poniedziałek - piątek:  9 - 17,
sobota: nieczynne 

Masz pytanie? Dzwoń!
tel: 22 - 299- 43 - 19
tel: 509 - 808 - 638
opłata za zwykłe połączenie w/g stawek operatora.

lub napisz e-mail:
sklep@lazienki-online.pl

Promocje
GROHE Tempesta 250 Cube system prysznicowy z termostatem, matte black 266892431
GROHE Tempesta 250 Cube system prysznicowy z termostatem, matte black 266892431

1 684,00 zł

Cena regularna: 1 870,00 zł

Najniższa cena: 1 799,00 zł
szt
GROHE Rapid SL Project stelaż do miski podwieszanej h-113cm 38840000
GROHE Rapid SL Project stelaż do miski podwieszanej h-113cm 38840000

519,00 zł

Cena regularna: 740,00 zł

Najniższa cena: 740,00 zł
szt
GROHE Rapid SLX stelaż do miski podwieszanej h-113cm 3:1, 39598000
GROHE Rapid SLX stelaż do miski podwieszanej h-113cm 3:1, 39598000

799,00 zł

Cena regularna: 910,00 zł

Najniższa cena: 910,00 zł
szt
GROHE Essence bateria wannowa ścienna, złoty połysk - cool sunrise 33624GL1
GROHE Essence bateria wannowa ścienna, złoty połysk - cool sunrise 33624GL1

1 028,00 zł

Cena regularna: 1 135,00 zł

Najniższa cena: 1 135,00 zł
szt
KESSEL Linearis Compact odpływ liniowy L-750mm, stal nierdzewna 45600.63M
KESSEL Linearis Compact odpływ liniowy L-750mm, stal nierdzewna 45600.63M

908,00 zł

Cena regularna: 1 717,00 zł

Najniższa cena: 1 717,00 zł
szt
GROHE Bau Cosmopolitan E Elektroniczna bateria na podczerwień z mieszaczem i ogranicznikiem temperatury, chrom 36453000
GROHE Bau Cosmopolitan E Elektroniczna bateria na podczerwień z mieszaczem i ogranicznikiem temperatury, chrom 36453000

819,00 zł

Cena regularna: 863,00 zł

Najniższa cena: 863,00 zł
szt

 Sanswiss

Novellini Autoryzowany E-Partner

Gwarancja Duravit
Gwarancja Duravit

Warunki gwarancji producenta Duravit

Duravit udziela:

  • 5 lat gwarancji na wszystkie produkty ceramiczne oraz z akrylu sanitarnego,
  • 2 lata na meble łazienkowe, wszystkie systemy hydromasażu, elektroniczne deski sedesowe oraz akcesoria, pod warunkiem, że zostały zamontowane przez instalatora z certyfikatem firmy Duravit.

Odpowiedzialność

Ponieważ kupujący zapoznał się należycie z właściwościami produktów oferowanych przez sprzedającego, uzgodnione zostaje w wyraźny sposób, że kupujący wybrał produkty wskazane w zamówieniu przekazanym sprzedającemu na własną odpowiedzialność i zgodnie z ustalonymi przez siebie kryteriami. Wszelkie reklamacje odnośnie do ewentualnych jawnych wad towarów sprzedanych przez firmę Duravit będą akceptowane wyłącznie w przypadku zgłoszenia ich listem poleconym ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru w przeciągu trzech dni następujących po dniu, w którym kupujący lub jego agent przyjął dostawę towarów w zakładach, składach lub magazynach, lub – jeśli towary zostały wysłane przez firmę Duravit, w przeciągu trzech dni następujących po dniu, w którym towary dotarły na miejsca przeznaczenia (decyduje data stempla pocztowego). W ten sam sposób wszelkie zażalenia dotyczące możliwych wad ukrytych będą akceptowane wyłącznie w przypadku zgłoszenia ich listem poleconym ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru w przeciągu dwóch dni następujących po dniu, w którym kupujący stwierdził obecność takich wad ukrytych. W każdym przypadku reklamacje dotyczące wad ukrytych będą akceptowane wyłącznie w przypadku złożenia ich w przeciągu jednego miesiąca od dnia, w którym klient przyjął dostawę towarów w zakładach, składach lub magazynach Duravit, lub – jeśli towary zostały wysłane przez firmę Duravit – w przeciągu jednego miesiąca od dnia, w którym towary dotarły na miejsce przeznaczenia. Reklamacje są dopuszczalne pod warunkiem szczegółowego i dokładnego opisu stwierdzonych wad lub niezgodności towaru z wymaganiami. Firma Duravit zastrzega sobie prawo do kontroli towarów stanowiących przedmiot reklamacji. W każdym przypadku reklamacje dotyczące ukrytych lub jawnych wad będą akceptowane wyłącznie wówczas, jeśli towary nie zostały poddane żadnej przeróbce i jeśli stwierdzono po rozważeniu stanowisk obu stron, że wady te należy przypisać firmie Duravit, oraz jeśli kupujący poczynił konieczne kroki w celu utrzymania towarów w pierwotnym stanie do chwili potwierdzenia zasadności reklamacji po rozważeniu stanowiska stron lub w miarę możliwości aż do chwili odesłania towaru. Odpowiedzialność firmy Duravit jest – zgodnie z preferencjami – ograniczona do wymiany w rozsądnym terminie towarów uznanych za wadliwe, bez obciążania firmy Duravit jakimikolwiek dalszymi opłatami, poza opłatą przesyłki takich towarów, lub do zwrotu fakturowanej kwoty. Spory dotyczące ewentualnych wad w żadnym wypadku nie uprawniają kupującego do zawieszenia lub odmowy płatności faktur lub weksli. Jednoznacznie firma Duravit nie przejmuje żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody, jakie może ponieść kupujący w związku z zakupem towarów objętych gwarancją. Towary sprzedawane po cenach specjalnych ze względu na obniżenie kategorii jakościowej towaru nie mogą w żadnym przypadku stanowić podstaw dla reklamacji dotyczących sposobu wykonania, nierówności powierzchni, zgodności wymiarowej itp. Towary nie mogą być w żadnym wypadku zwracane bez uzyskania uprzedniego pozwolenia. Pozwolenie takie nie może być w żadnym wypadku traktowane jako potwierdzenie zasadności reklamacji.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium