Kontakt

Jesteśmy do Twojej dyspozycji:
poniedziałek - piątek:  9 - 17,
sobota: nieczynne 

Masz pytanie? Dzwoń!
tel: 22 - 299- 43 - 19
tel: 509 - 808 - 638
opłata za zwykłe połączenie w/g stawek operatora.

lub napisz e-mail:
sklep@lazienki-online.pl

Promocje
Grohe Eurocube komplet wannowy z napełnianiem 1176SQ570
Grohe Eurocube komplet wannowy z napełnianiem 1176SQ570
2 174,00 zł 1 990,00 zł
szt
Grohe Eurosmart bateria wannowa 33300002
Grohe Eurosmart bateria wannowa 33300002
414,00 zł 314,00 zł
szt
Kessel Linearis Compact odpływ liniowy L-650mm 45600.62
Kessel Linearis Compact odpływ liniowy L-650mm 45600.62
1 173,00 zł 939,00 zł
szt
Grohe Essence bateria wannowa 4-otw. 19578000
Grohe Essence bateria wannowa 4-otw. 19578000
2 539,00 zł 1 999,00 zł
szt
Grohe Essence New S-size bateria umywalkowa 32898001
Grohe Essence New S-size bateria umywalkowa 32898001
559,00 zł 454,00 zł
szt
Kludi Rotexa 2000 syfon wannowy 2130005N-00
Kludi Rotexa 2000 syfon wannowy 2130005N-00
172,00 zł 139,00 zł
szt
Grohe Bauedge komplet prysznicowy podtynkowy 118007ED
Grohe Bauedge komplet prysznicowy podtynkowy 118007ED
841,00 zł 749,00 zł
szt
Clasic-Tres bateria umywalkowa, chrom 1.37.104
Clasic-Tres bateria umywalkowa, chrom 1.37.104
616,00 zł 517,00 zł
szt
Novellini Louvre G drzwi kabinowe 88-91cm, lewe LOUVNG90LS-1K
Novellini Louvre G drzwi kabinowe 88-91cm, lewe LOUVNG90LS-1K
3 058,00 zł 1 850,00 zł
szt
Kludi Bozz komplet wannowy podtynkowy KBW002
Kludi Bozz komplet wannowy podtynkowy KBW002
1 308,00 zł 1 149,00 zł
szt

 Sanswiss

Novellini Autoryzowany E-Partner

Gwarancja Duravit

Warunki gwarancji producenta Duravit

Duravit udziela:

  • 5 lat gwarancji na wszystkie produkty ceramiczne oraz z akrylu sanitarnego,
  • 2 lata na meble łazienkowe, wszystkie systemy hydromasażu, elektroniczne deski sedesowe oraz akcesoria, pod warunkiem, że zostały zamontowane przez instalatora z certyfikatem firmy Duravit.

Odpowiedzialność

Ponieważ kupujący zapoznał się należycie z właściwościami produktów oferowanych przez sprzedającego, uzgodnione zostaje w wyraźny sposób, że kupujący wybrał produkty wskazane w zamówieniu przekazanym sprzedającemu na własną odpowiedzialność i zgodnie z ustalonymi przez siebie kryteriami. Wszelkie reklamacje odnośnie do ewentualnych jawnych wad towarów sprzedanych przez firmę Duravit będą akceptowane wyłącznie w przypadku zgłoszenia ich listem poleconym ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru w przeciągu trzech dni następujących po dniu, w którym kupujący lub jego agent przyjął dostawę towarów w zakładach, składach lub magazynach, lub – jeśli towary zostały wysłane przez firmę Duravit, w przeciągu trzech dni następujących po dniu, w którym towary dotarły na miejsca przeznaczenia (decyduje data stempla pocztowego). W ten sam sposób wszelkie zażalenia dotyczące możliwych wad ukrytych będą akceptowane wyłącznie w przypadku zgłoszenia ich listem poleconym ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru w przeciągu dwóch dni następujących po dniu, w którym kupujący stwierdził obecność takich wad ukrytych. W każdym przypadku reklamacje dotyczące wad ukrytych będą akceptowane wyłącznie w przypadku złożenia ich w przeciągu jednego miesiąca od dnia, w którym klient przyjął dostawę towarów w zakładach, składach lub magazynach Duravit, lub – jeśli towary zostały wysłane przez firmę Duravit – w przeciągu jednego miesiąca od dnia, w którym towary dotarły na miejsce przeznaczenia. Reklamacje są dopuszczalne pod warunkiem szczegółowego i dokładnego opisu stwierdzonych wad lub niezgodności towaru z wymaganiami. Firma Duravit zastrzega sobie prawo do kontroli towarów stanowiących przedmiot reklamacji. W każdym przypadku reklamacje dotyczące ukrytych lub jawnych wad będą akceptowane wyłącznie wówczas, jeśli towary nie zostały poddane żadnej przeróbce i jeśli stwierdzono po rozważeniu stanowisk obu stron, że wady te należy przypisać firmie Duravit, oraz jeśli kupujący poczynił konieczne kroki w celu utrzymania towarów w pierwotnym stanie do chwili potwierdzenia zasadności reklamacji po rozważeniu stanowiska stron lub w miarę możliwości aż do chwili odesłania towaru. Odpowiedzialność firmy Duravit jest – zgodnie z preferencjami – ograniczona do wymiany w rozsądnym terminie towarów uznanych za wadliwe, bez obciążania firmy Duravit jakimikolwiek dalszymi opłatami, poza opłatą przesyłki takich towarów, lub do zwrotu fakturowanej kwoty. Spory dotyczące ewentualnych wad w żadnym wypadku nie uprawniają kupującego do zawieszenia lub odmowy płatności faktur lub weksli. Jednoznacznie firma Duravit nie przejmuje żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody, jakie może ponieść kupujący w związku z zakupem towarów objętych gwarancją. Towary sprzedawane po cenach specjalnych ze względu na obniżenie kategorii jakościowej towaru nie mogą w żadnym przypadku stanowić podstaw dla reklamacji dotyczących sposobu wykonania, nierówności powierzchni, zgodności wymiarowej itp. Towary nie mogą być w żadnym wypadku zwracane bez uzyskania uprzedniego pozwolenia. Pozwolenie takie nie może być w żadnym wypadku traktowane jako potwierdzenie zasadności reklamacji.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl