Kontakt

Jesteśmy do Twojej dyspozycji:
poniedziałek - piątek:  9 - 17,
sobota: nieczynne 

Masz pytanie? Dzwoń!
tel: 22 - 299- 43 - 19
tel: 509 - 808 - 638
opłata za zwykłe połączenie w/g stawek operatora.

lub napisz e-mail:
sklep@lazienki-online.pl

Promocje
Duravit DuraSystem Standard  stelaż do WC h-1148mm WD1011000000
Duravit DuraSystem Standard stelaż do WC h-1148mm WD1011000000

1 085,00 zł

Cena regularna: 1 464,00 zł

Najniższa cena: 1 415,00 zł
szt
Kaldewei Classic Duo wanna prostokątna 180x75cm, powierzchnia uszlachetniona, model 109,  290900013001
Kaldewei Classic Duo wanna prostokątna 180x75cm, powierzchnia uszlachetniona, model 109, 290900013001

3 554,00 zł

Cena regularna: 3 915,00 zł

Najniższa cena: 3 915,00 zł
szt
GROHE Essence bateria wannowa ścienna, złoty połysk - cool sunrise 33624GL1
GROHE Essence bateria wannowa ścienna, złoty połysk - cool sunrise 33624GL1

1 028,00 zł

Cena regularna: 1 135,00 zł

Najniższa cena: 1 135,00 zł
szt
Kaldewei Classic Duo wanna prostokątna 160x70cm z powierzchnią uszlachetnioną model 103, 290300013001
Kaldewei Classic Duo wanna prostokątna 160x70cm z powierzchnią uszlachetnioną model 103, 290300013001

2 990,00 zł

Cena regularna: 3 144,00 zł

Najniższa cena: 3 144,00 zł
szt
GROHE Essence L-size bateria umywalkowa, z korkiem, warm sunset 32628DA1
GROHE Essence L-size bateria umywalkowa, z korkiem, warm sunset 32628DA1

904,00 zł

Cena regularna: 1 077,00 zł

Najniższa cena: 899,00 zł
szt
Kaldewei Classic Duo wanna prostokątna 180x75cm, model 109,  290900010001
Kaldewei Classic Duo wanna prostokątna 180x75cm, model 109, 290900010001

3 080,00 zł

Cena regularna: 3 599,00 zł

Najniższa cena: 3 599,00 zł
szt
GROHE Rapid SL stelaż do miski podwieszanej zestaw 5:1, przycisk Skate Cosmopolitan biały 39448000
GROHE Rapid SL stelaż do miski podwieszanej zestaw 5:1, przycisk Skate Cosmopolitan biały 39448000

883,00 zł

Cena regularna: 1 015,00 zł

Najniższa cena: 1 015,00 zł
szt
VILLEROY&BOCH Subway deska sedesowa wolnoopadająca, biała - weiss alpin 9M55S101
VILLEROY&BOCH Subway deska sedesowa wolnoopadająca, biała - weiss alpin 9M55S101

749,00 zł

Cena regularna: 1 167,00 zł

Najniższa cena: 1 167,00 zł
szt
Kaldewei Classic Duo wanna prostokątna 160x70cm, model 103, 290300010001
Kaldewei Classic Duo wanna prostokątna 160x70cm, model 103, 290300010001

2 685,00 zł

Cena regularna: 3 144,00 zł

Najniższa cena: 3 144,00 zł
szt
GROHE Essence New S-size bateria umywalkowa, miedziany błyszczący - warm sunset 23589DA1
GROHE Essence New S-size bateria umywalkowa, miedziany błyszczący - warm sunset 23589DA1

760,00 zł

Cena regularna: 844,00 zł

Najniższa cena: 844,00 zł
szt
GROHE Essence New L-size bateria umywalkowa, z korkiem, cool sunrise 32628GL1
GROHE Essence New L-size bateria umywalkowa, z korkiem, cool sunrise 32628GL1

937,00 zł

Cena regularna: 1 077,00 zł

Najniższa cena: 899,00 zł
szt
GROHE Essence L-size bateria umywalkowa, z korkiem, brushed hard graphite 32628AL1
GROHE Essence L-size bateria umywalkowa, z korkiem, brushed hard graphite 32628AL1

984,00 zł

Cena regularna: 1 154,00 zł

Najniższa cena: 984,00 zł
szt

 Sanswiss

Novellini Autoryzowany E-Partner

Gwarancja Sanswiss

Sanswiss
SanSwiss Polska Sp. z o.o.
ul.Wrocławska 95
58-306 Wałbrzych
Dział serwisu
+48 (74) 840 76 87,
e-mail:serwis@sanswiss.pl

Link do strony na której można złożyć zlecenie serwisowe.

Warunki reklamacji produktów SanSwiss

OKRES GWARANCJI
1. 2 lata na kabiny prysznicowe.
2. 2 lata na brodziki z litego marmuru (Marblemate i ILA) oraz brodziki akrylowe.
3. Termin gwarancji liczony jest od dnia sprzedaży produktu przez firmę SANSWISS POLSKA Sp. z o.o.
4. Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest ważna karta gwarancyjna wraz z dokumentem potwierdzającym zakup.
5. Wady produktów (kabin, brodzików) ujawnione w okresie gwarancji zostaną usunięte przez serwis firmowy SANSWISS w ciągu 14 dni roboczych od dnia pisemnego zgłoszenia w firmie SANSWISS POLSKA Sp. z o.o. W uzasadnionych przypadkach z uwagi na zakres stwierdzonych wad termin naprawy może zostać przedłużony.
6. Gwarancja obejmuje właściwe zamontowany towar zgodnie z załączoną instrukcją montażu.

WYŁĄCZENIE GWARANCJI
1 Gwarancja nie obejmuje
1.1. Uszkodzeń mechanicznych wyrobu (pęknięcia, wygięcia, zarysowania itp.) powstałych wskutek niewłaściwego użytkowania produktu.
1.2. Części ulegających zużyciu podczas normalnego użytkowania,
1.3. Czynności związanych z konserwacją, czyszczeniem oraz regulacją produktu,
1.4. Wad i uszkodzeń spowodowanych:
- montażem niezgodnym z instrukcją montażu,
- dokonywaniem samodzielnych napraw i przeróbek,
- wytrącaniem się osadów z wody,
- nieodpowiednią pielęgnacją wyrobów np. stosowaniem do czyszczenia niewłaściwych środków chemicznych,
- niewłaściwą eksploatacją wyrobu tj. niezgodną z instrukcją użytkowania i przeznaczeniem produktu.
2. Udzielamy gwarancji, o której mowa powyżej pod warunkiem bezwzględnego przestrzegania zasad konserwacji określonych w niniejszej karcie.
3. Przed montażem należy bezwzględnie sprawdzić produkt pod kątem kompletności i ewentualnych uszkodzeń wynikających z niezgodnego z wymogami technicznymi transportu lub składowania, a także starannie sprawdzić powierzchnię zamontowanych tafli (szkło). Wszelkie uszkodzenia zauważone przed montażem winny być reklamowane przed jego rozpoczęciem.
4. Należy starannie sprawdzić kabinę w terminie 30 dni od momentu zakupu w przeciwnym razie prawo do reklamacji z tytułu niekompletności i ewentualnych szkód powstałych w transporcie wygasa (nie dotyczy to wad ukrytych).
5. Za szkody powstałe podczas montażu oraz stwierdzone po zamontowaniu (z wyłączeniem wad ukrytych), nasza firma nie ponosi odpowiedzialności. Nie ponosimy również kosztów montażu i demontażu kabiny, jeśli uszkodzenia zostaną stwierdzone po jej zamontowaniu a mogły być z łatwością stwierdzone niezwłocznie.
6. Zauważone wady należy zgłaszać w miejscu zakupu towaru.
7. Wady lub uszkodzenia towaru stwierdzone przez Klienta podczas eksploatacji będą usuwane w okresie trwania gwarancji w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji firmie SanSwiss Polska.
8. Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest dowód zakupu, karta gwarancyjna i kupon gwarancyjny, opieczętowany w punkcie sprzedaży, z naniesionym modelem i numerem artykułu towaru, datą sprzedaży i podpisem Klienta potwierdzającym akceptację zasad gwarancji zakupionego towaru.
9. Klient ma prawo do wymiany towaru na nowy, gdy:
- ujawnionej wady nie można usunąć,
- w okresie trwania gwarancji dokonano 3 potwierdzonych kuponem gwarancyjnym lub protokołem serwisowym napraw tego samego podzespołu a naprawiany towar nadal wykazuje wady uniemożliwiające jego stosowanie zgodnie z przeznaczeniem.
10. Klient traci gwarancję w przypadku nie zgłoszenia sprzedającemu wady w terminie 2 miesięcy od ujawnienia się wady.
11. Wezwanie i przyjazd serwisu w sytuacjach całkowicie nieuzasadnionych będą skutkować obciążeniem Klienta kosztami dojazdu i naprawy.


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium