Warunki gwarancji:
1. Ravak Ceramics Sp. z o.o. udziela 8 letniej gwarancji na ceramikę sanitarną (barwa szkliwa, pękanie) oraz 2 letniej gwarancji na pozostałe elementy nieceramiczne w kompaktach i miskach WC (zawory). Uszczelnienia objęte są 12 miesięcznym okresem gwarancji.
2. Gwarancją objęte są wady, które ujawnione zostaną w okresie gwarancji.
3. Gwarancją nie objęta jest konserwacja ceramiki i czyszczenie zaworów.
4. Reklamacja winna zostać zgłoszona pisemnie lub pocztą elektroniczną przed upływem terminu gwarancji.
5. Zgłoszony produkt do reklamacji powinien odpowiadać podstawowym wymogom higieny.
6. Ravak Ceramics Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo wyboru sposobu usunięcia wady: naprawy lub wymiany wadliwego wyrobu na nowy.
7. W przypadku uznania reklamacji naprawa lub wymiana wyrobu nastąpi w terminie do 14 dni od daty zgłoszenia reklamacyjnego.
8. Uprawnienia z tytułu gwarancji przysługują po przedłożeniu dowodu zakupu.
9. Gwarancja nie obejmuje:
• uszkodzeń mechanicznych,
• wad wynikających z niezgodnego z instrukcją i sztuką budowalną montażu i/lub użytkowania,
• uszkodzeń wynikłych wskutek zmian oraz przeróbek dokonanych przez osoby nieupoważnione,
• uszkodzeń wynikłych na skutek osadzenia się kamienia oraz niewłaściwej pielęgnacji produktu (stosowanie środków żrących oraz ściernych),
• wadliwego działania zaworów na skutek zanieczyszczeń spowodowanych użyciem środków chemicznych dozowanych do zbiornika kompaktu lub zanieczyszczeniami sieci wodociągowej,
• wadliwego działania zaworów na skutek osadzania się kamienia z wody.
10. Ravak Ceramics Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z niezgodnego z instrukcją i sztuką budowlaną montażu, a także spowodowane montażem uniemożliwiającym demontaż bez uszkodzenia innych elementów.
11. Gwarancja udzielona przez Ravak Ceramics Sp. z o.o. nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi.
Ravak Ceramics Sp. z o.o.
Ul. Okulickiego 8
26-601 Radom
Tel.: (+48 12) 25 44 306
biuro@ravakceramics.com